luni, 22 martie 2010










Am început și astăzi
Să scriu o poezie,
Să scriu câteva versuri
Să fie pentru tine.

Dar tu în sinea ta

La ce oare gândești?
Sau ești îndrăgostită
Și-n lume rătăcești?

Însă eu am putere,
Putere și răbdare,
Te-am așteptat o viață
Nimic nu mai contează.

Contează doar atât,
Atât nimic mai mult,
Că eu mult te iubesc
Și-altceva nu-mi doresc.

Decât să-mi fii alături,
Cu mine să te bucuri
Și veșnic împreună
Să ajungem chiar pe Lună.

Ne va fi și mai bine
Tu ai să te convingi
Și doar stând lângă mine
Greul ai să-l învingi.

Trebuie să fii cu mine
Să fii în dreapta mea,
Să ma susții în viață,
Să fii a mea speranță

Promit să te iubesc!
În viață asta dură,
Promit să fiu cu tine!
Și să te iubesc mul!

Aş vrea în noaptea asta
Noi doi să ne iubim
Pe MARTE să plecam
Și să nu mai venim...

Chiar dacă ne-am întoarce
De pe Marte într-o zi,
Eu știu iubirea mea
Nu mă vei părăsi.


Niciun comentariu: