miercuri, 24 martie 2010

TRANDAFIRI ITI DARUIESC

Glitter Graphics

Rose Glitter Pictures





Despre iubire să vorbești
Nu e deloc păcat
Atunci când adevăr rostești,
În suflet fermecat.

A spune, scrie, că iubești
Nu este așa de greu,
Dar a iubi cu sufletul
N-o poți face mereu.

În mintea mea te-ai strecurat
Durerea să-mi alungi,
Numai la tine am visat
La suflet să-mi ajungi.



rose glitter




Apari mereu în calea mea
Și dulce mă săruți,
Să ne vedem din nou aş vrea
Și să zburăm spre munți.

Iubirea noastră e frumoasă
Și-asa va fi mereu,
Te voi purta-n sufletul meu
La bine și la greu.



Glitter Graphics

Rose Glitters




Căci chipul tău cel minunat
Tare m-a fermecat,
Doar o privire îmi arunci
Și mă simt minunat.

Nu știu în toată viaţa mea
De-am mai iubit aşa,
Ești o iubire fermecată
Doar te-am găsit pe-o stea.

Glitter Graphics

Rose Glitter





















Un comentariu:

Daniela Patrascu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.