duminică, 28 martie 2010

Cand dorul te doboara




Oare de ce-i aşa frumos
Să fiu numai cu tine
Nu reușesc să înțeleg
Ce te-a atras la mine,

De ce oare sunt cufundat
În gânduri tot mai sumbre
Și de ce eu în viitor
Pot vedea numai umbre?

Însă nu știu, de ce mereu,
Noapte de noapte te visez
Știu doar atât, nimic mai mult
Căci prea mult te doresc

Și mi-as dori doar împreună
Cu mine tu să fii
Să ne strângem în brate
Noapte de noapte, zi de zi

Să nu mai ducem dorul
De astăzi chiar as vrea
Să te sărut și să pot face
Cum-nainte era

Atunci când noi ne sărutăm
Și ne îmbrățișam
Și când plimbându-ne
De mană ne țineam

Aş vrea să fim din nou
La fel de apropiați
Aş face timpul să se-oprească
Când vom merge la brat.

Eu stau și mă gândesc
Poate că nu-ți ofer
Ceea ce ți-ai dorit...
Mă întreb acum oare-am îndeplinit?

Să nu gândești vreodată
Că eu nu te iubesc
Și-n fiecare clipă
Tot mai mult te doresc!


Un comentariu:

G spunea...

:X:X:X:X