vineri, 26 martie 2010

OARE DE CE


Oare de ce această viaţă
E plină numai de tristețe,
Oare de ce-n sufletul meu
Nici o speranță nu mai este?

Oare de ce să mai trăim
Cu atât de multă suferință?
Pe nimeni nu ne bizuim
Și ne facem viaţa un chin?

Mă-întreb dacă te-am supărat...
Sau ce oare te-a deranjat?
Iar dacă-am greșit cu ceva
Îmi cer iertare iubita mea!

Eu cred că cel mai bine
E să urcam pe-un nor
Și să privim dușmanii
Să fim deasupra lor...
Iertare îmi cer azi
De-am greșit cu ceva
Doar un cuvânt pot spune
Mi-e dor de gura ta!

Căci în acele clipe
La nimic nu gândesc
Doar să te sărut dulce
Și să te îmbrățișez
Uitându-mă la stele
Gânduri mă răvășesc
Căci doar tu știi prea bine
Cât de mult te iubesc!

Poate eu nu-ți ofer
Ceea ce ți-ai dori
Dar fi măcar cinstită
Și spune-mi-o-într-o zi!
Eu îți spun azi sincer,
Îți spun că te iubesc
Și cu tine doresc
Să fiu pană-n ultima zi

Aş vrea să nu scriu asta
Aş vrea să ne iubim
Căci viaţa-i aşa scurtă
Să nu ne despărțim
Deci îți declar, iubita mea
Iubire pe vecie!
Acum aş dori eu să vad
Ce îmi oferi tu mie...

Niciun comentariu: