duminică, 28 martie 2010

NOPTI ALBE




Încă o noapte s-a mai scurs
Dintr-o viată amăgitoare
Mă năpustesc atâtea gânduri
Să fie despre tine oare?

Oare de ce nu pot dormi?
Aşa cum toți o fac
Să fiu și eu indiferent...
Căci numai rău îmi fac.

E trecut iar de miezul nopții
Iar eu nu pot dormi
Astăzi mai e și ziua mea,
E ziua de florii,

O zi normala oarecare,
Nici importantă n-are...
Tânjesc după al tău sărut
Și după-o îmbrățișare

Însă cred că va trebui
Să mai aștept puțin...
Am așteptat, voi aștepta
Mă-întreb când vei dori?

Nu vreau să crezi măcar o clipă
C-aş fi un obsedat...
Vreau doar în braţe să te țin
Sau și-asta e păcat ?

Vreau să te strâng în braţe,
Să fii la pieptul meu
Și să-ți șoptesc în astă noapte
Ești îngerașul meu !


4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!

catalin spunea...

De regula nu raspund anonimilor
Dar multumesc

mih spunea...

La multi ani

mih spunea...

la multi ani de Florii