joi, 18 martie 2010







Nu vreau lumea să gândească
Că nu aş mai vrea să scriu
Vă spun doar atâta lucru :
Eu vin acasă târziu,

Nu mai fac cea ce-îmi place,
Nu mai știu nici ce gândesc,
Însă ce mie nu-mi place
Pe nori mei nu visez

Dar eu însă sper asa
Târgul se va termina
Eu pe nori voi reveni
Și idei îmi vor veni

Voi începe iar să scriu
Pană nu va fi târziu
Iubirea să înceteze
Căci ea trebui să primeze

Iubire adevărată
Vă povestesc altădată
Însă nu vă las în ceață,
Există și-este frumoasă,

Căci de nu ar exista
Viața-mi va fi tare grea
Și nu cred că-aş suporta
Să nu am iubirea mea.

Voi reveni și voi scrie
Numai de iubirea-asta
Aşa simt eu pentru tine
Te iubesc, iubita mea!

Deci să nu fim suparăți
Să fim binecuvântați
Și mereu să ne iubim
Căci noi asta ne dorim.



Un comentariu:

Daniela Patrascu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.