sâmbătă, 13 martie 2010





Trupul aş vrea să-ți ating
Căldura ta să o simt
Poate crezi că nu-i aşa,
Dar, mi-e dor de gura ta!

Aş vrea mult să te sărut,
La pieptul meu să te strâng...
N-am să te las niciodată!
Te vei simţi protejată.

Aşa trebuie să fie
Când e vorba de iubire,
Totul vine de la sine
Și tot iese foarte bine.

Oricât de sus aş urca,
Știu, sunt în inima ta
Și mă face fericit
Doar gândul că sunt iubit.

Știu că și tu mă iubești,
Cu ardoare mă dorești
Și ai vrea să îmi atingi
Buzele mele fierbinți

Atunci când se va întâmpla
Sper că toată vei vibra,
Sper să tremuri de plăcere
Ești zâna inimii mele.

Ești o zână ca-n povești
Inima mi-o cucerești
Sper și simt că și tu știi
Că mereu te voi iubi.

3 comentarii:

G spunea...

pff X:X:X

mih spunea...

oare cine este fericita persoana care se bucura de toata aceasta dragoste ce izvoraste din inima ta ?

catalin spunea...

Si acum creste suspansul?